Alla inlägg under augusti 2008

Av baravi2 - 30 augusti 2008 09:44

Jajamensan man blir av med ett jobb o söker typ 15 andra dagen efter man skickat in får man komma på intervju nu ska d ta typ 2 veckor innan ja får veta nåt men det känns som det går bra! på vägen hem så ringer sofia och säger att det är kris på kullabo o frågar om jag kan ställa upp!!! OFF COURSE så på tisdag kväll ska jag jobba så allt ordnar sig tamefan just nu! eftertraktad!? kanske lite dom på pc city tyckte d lät bra med så vi får väl hoppas men under tiden så har jag kullabo!=)


Nåt som är olyckligt är att tindra varit sjuk den här veckan.... igår började jag känna mig hängig redan på morgonen och precis innan jag skulle åka på intervjun så började jag frysa som fan o då tog ja febern o mycket riktigt feber hade jag så i med alvedon och åka iaf... hade feber hela kvällen igår så tindra fick gå till farmor då henke inte heller är så där jättepigg har haft lite småfeber hela natten o svettats som fan så d e dyngsurt men just nu har jag tagit en alvedon bara just in case låg på 37.8 innan ja hoppa in i duschen så bara för o bli lite piggare så tog ja en alvedon.... ska ju fira niklas idag.....


Sen ska vi åka o hälsa på tuva idag fixa med ägarbytet o så...ska bli rolitg o se om hon växt nåt men d tror jag att hon har... min gumma... kommer alltid att vara trots att du inte bor här....


Happ allt börjar fixa sig inför bröllopet med! känns skönt ska försöka komma på bordsplaceringen men d har ja ju en hel månad på mig att göra så!


nepp nu ska jag gå o snyta mig o sätta mig o kolla tv tills henke o tindra kommer hem vilket dom borde göra snart!


ha d

Av baravi2 - 27 augusti 2008 20:37

Jag ska ta tag i mitt liv nu!


Har varit ner o bokat körlektioner idag så nu ska ja ta upp mitt C körkort igen o d med basta! varit lat o snål men med hjälp av mamma o pappa så kom jag på rätt tankar igen!

Så imorgon 16.45 ska ja köra igen känns helt underbart!=) trots att jag är förkyld o mår lite sådär så känns d ändå helt jäkla underbart o få sätta sig i lastbilen igen! var ju typ bara 5 mån sen lr nå.... lr ja har åkt med henke 2 ggr men då fick ja ju inte köra själv!!!=P


Ikea blev bara en stor flopp.... Vi fick det inte o gå ihop hur mycket vi än försökte... o nu är vi sjuka hela högen o tindras inskolning är sen men d gick dom inte med på utan det var 1 sep som var datumet så då fick d vara men har suttit o sökt 15-20 jobb idag så får väl hoppas på dom då.... tråkit samtidigt faktiskt men dom sa att jag kunde ringa när det ordnat sig med allt och tindra fixat dagis o så så d va ju bra på ett vis då kanske dom tyckte om mig ändå då!?!?


SNART är det dags!=) JAG LÄNGTAR!!!!!=) uppe mitt i fixet nu och det är ju såååååå himla kul! men ja börjar bli nervös faktiskt!=) men det kommer bli den bästa dagen i mitt liv med dom bästa personerna i mitt liv=)


Ska försöka hitta på nåt roligt till flisan oxå som fyller år på vår bröllopsdag=) svårt men ja får väl åka o hälsa på o se vad hon har o sen utgå från det!!!=P

SJukt nyfiken på lägenheten kan ja säga iaf!!!


Nej nu ska ja sätta mej ner o kolla lite tv o bara slappa ska duscha när henke kommer hem är lite småkinkig när d gäller o duscha när ja e själv o tindra sover.... gillar d inte riktigt....



nä ha d bra alla!

Av baravi2 - 23 augusti 2008 19:26

Allt börjar fixa sig till det bästa!!!


Pratade med dagis i fredags och vi kom överens om att tindra ska få komma tidigt på morgonen (då jag har ett morgonpiggt barn så är hon alltid trött vid 9) så vi ska vara där 7.30 på måndag så hon får vara där med bara 1 av barnen och vänja sig in på det viset för vi tror allihopa att hon blir så stressad av att se alla andra barn gråta så det är därför det blir jobbigt för henne... stackars mammas älskling... så vi får se hur det urartar sig på måndag! men det får ta den tid det tar känner jag för hennes bästa! hon släppte mig ju och lekte som tusan med sina kompisar igår när vi var där så det är väl bara lämnandet som är jobbigt! men hon kommer ju vara där till 7 när jag börjar jobba med så det är lika bra o vänja henne redan nu!


I helgen är det lugnt.... har lämnat in henkes ring idag för förminskning=) MIN ring var klar och jag hade velat pröva den men jag sparar det tills vi ska hämta dom!!!=P ska lämna in min på puts med typ på fredagen eller nåt!=)

Bara 42dagar kvar nu! går fort framåt o allt är fixat!=) sååååå skönt!!


nä nu ska ja lägga in våra räkningar


ha d

Av baravi2 - 21 augusti 2008 18:26

Kändes så bra att öppna mig inför dig idag! du förstår och kan få en på bättre tankar!! Älskar dig!! (som kompis förstås) =)

Men detta kommer fixa sig nu! det lovar jag dig! på bästa tänkbara sätt!!!


Tack för att du finns Linda!!!

Av baravi2 - 21 augusti 2008 18:22

VI ska fixa det här så är det bara!! Det ska ALLTID vara DU O JAG jag älskar dig som fan ska du veta! kommer aldrig finnas någon annan i mitt liv!! DU och JAG genom allt vi har tagit oss igenom detta förut kan ju inte ge upp för detta nu!? T.om tagit oss igenom värre saker än detta!


JAG ÄLSKAR DIG!!! DU och JAG mot VÄRLDEN!!!!!!!!!

Av baravi2 - 20 augusti 2008 13:01

Att ändra sig nu! måste ändra inställning på livet och att allt till slut kommer att ordna sig.... just nu ser jag bara till som små problem som finns i min närvaro just nu....


Går inte spec bra på inskolningen tindra vill verkligen inte vara där själv o vad gör man då lixom!? jo jag finns där som en stöttande förälder och ser till hennes behov... jag kan inte skynda på att detta ska gå bra jag måste ta det i hennes takt... vill hon inte så vill hon inte hon måste vara redo och gå vidare till nästa steg! det är min inställning som gör hennes dag! mår jag dåligt ja då ser hon och känner det och då vill hon bara vara med mamma... så from idag så börjar min vändpunkt! jag MÅSTE ändra på mitt tänk...


Jag kan erkänna jag är rädd för det mesta nuförtiden.... får ont i magen så fort jag inte känner igen en sak eller om jag ska göra något nytt.... erkände detta för mamma igår kväll under illamående och floder av tårar... jag känner verkligen att jag behöver någon att ventilera med en riktigt god kompis eller någon närstående som inte har 100 andra saker o tänka på.... just u känner jag inte att jag kan förlita mig till någon spec utan jag försöker få fram det för mig själv utan någon spec framgång.... jag mår inte bra psykiskt men jag är frisk och kry och allt runtomkring mig är bra det vet jag men det är det psykiska som är så svårt att bli av med... det sitter i skallen...... kommer jag bara förbi den spärren så kommer allt gå mycket lättare!! men jag måste ta mig förbi den spärren och det är det som är mitt stora problem nu! jag får ingen uppskattning.... jag får aldrig veta att jag är bra och dte jag gör duger....


nä nu ska ja sluta tjata om mitt lönlösa liv! jag måste just nu sätta tindras välmående i första hand! VI ska klara detta gumman du och jag!!!



ha d

Av baravi2 - 16 augusti 2008 18:35

Kan inte annat än skratta! så jäkla larvigt så jag tror jag dör!! väx upp för fan verkar ju vara 10 år typ!



Av baravi2 - 12 augusti 2008 12:04

I detta nu! ha d så bra alla!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards