Direktlänk till inlägg 26 november 2008

.

Av baravi2 - 26 november 2008 08:16

Nu är ja hemma igen... gick hur bra som helst o lämna gumman på dagis o d känns skönt att d funkar så bra som det gör! utvecklingssamtal på måndag får se v ad dom säger=)


happ idag är d 4 års dag! vid den här tiden låg ja på akuten med d mesta runtomkring mig! jobbigt... nyss kommit in om ja kommer ihåg rätt...

orkar fan inte skriva om d nu heller... känns skit att pappa ligger på sjukan den här dagen iaf... alla tankar kommer upp igen lixom.. men som ja skrivit förut så den som inte vart med om det vet inte smärtan som ligger långt in i hjärtat o ångesten att detta just hände....


Sitter o lyssnar på julmusik nu=) måste försöka få lite stämning lixom men ja fixar d inte... förra året hade ja hur mycket julkänsla som helst vid den här tiden men inte i år.. kanske kommer...


Jag ser ju en massa skolungdomar när jag går till o från dagis eftersom ja går förbi 2 gymnasium på vägen.... alltså kommer ni ihåg när man själv gick i skolan!? man klev typ upp 2 timmar nästan 3 innan man började o gjorde sig iordning.... alla ser så fruktansvärt fräscha ut jämt!! själv känner jag mig som en mjukismorsa just nu! orkar inte tänka på mitt utseende så himla mycket... hur mycket jag än vill så orkar ja inte bry mig! men dom har färgat håret i alla dess färger o jag kan erkänna d e skitsnyggt!! snygga kläder o smink o killarna har ju blivit riktiga modebögar just nu ser man=) om man jämför med killarna som jag gick med så är det STOR skillnad på killarna nu!

Haha ja sen finns det ju dom som tror att dom ser bra ut o så men dom behöver vi inte gå in på....

Jag för min egen del skulle vilja se hur mycket jag egentligen tappat på vågen... men har inge batteri i den... men INGET sitter bra iaf inte byxorna tröjorna har ja ju redan xs på så d kan ja inte göra så mycket åt men byxorna har alltid suttit bra... o vinterjackan ja köpte förra året den funderar ja på o hänga in igen... bara FÖR STOR!!!! aja ska försöka hitta en våg o kolla vikten....


nä nu ska jag leka elektriker och försöka få upp mina stjärnor i vardagsrummet o sen vika tvätt!!


ha d!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baravi2 - 2 december 2008 11:46

kommer ha denna kvar men kommer skriva mest på http://baravi2.blogspot.com   under konstruktion men det kommer ...

Av baravi2 - 2 december 2008 08:58

vad jag ska säga eller göra.... JAG VILL!!! men känns som ja får vänta.... men vad gör jag om det inte blir något av? då står jag här på ruta 1 igen.... det är för mycket att tänka på.... kan väl iaf få en liten hint om att ja har en chans... måste f...

Av baravi2 - 1 december 2008 12:19

Ja halva dagen gått då ungefär... har gjort allt jag hade på listan att göra idag! t.om lite till!=) hängt upp knivmagneten och gjort om lite i köket o så... men det är fortfarande nåt som fattas för att få det där "riktiga" myset i köket men jag vet...

Av baravi2 - 1 december 2008 08:09

NU är det Måndag igen o tillbaka till verkligheten... precis vart o lämnat älskling på dagis och sitter nu här o funderar på vad jag ska ta tag i först.... ska städa bilen, dammsuga hemma, göra rent våran fritös och lägga över låtar på min nya mobil=...

Av baravi2 - 28 november 2008 08:41

Fredag idag! ÄNTLIGEN helg igen!=) mysa med älsklingarna massa o bara strosa runt!! känner mig ganska positiv till saker idag=) försöka ta tag i julklapparna nu snart... så ja slipper trängas med alla andra!!   Gick nog ganska bra igår iaf=) men ja k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards