Direktlänk till inlägg 26 november 2008

lite småsur o lite förbannad....

Av baravi2 - 26 november 2008 18:35

Trodde det hörde till svensk hyffs o iaf höra av sig o berätta om man kommit in eller inte.... ICKE i detta fallet.... skickade mail o frågade när man skulle få veta o fick tillbaka att testerna redan hade börjat.... antar att ja inte kom med då... suck... har ju hoppats för mycket... så nu står ja här igen.... viljan börjar ju sänka sig till 0,00 just nu... vill inte mer tror ja!!


nä nu ska ja sura ifred.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baravi2 - 2 december 2008 11:46

kommer ha denna kvar men kommer skriva mest på http://baravi2.blogspot.com   under konstruktion men det kommer ...

Av baravi2 - 2 december 2008 08:58

vad jag ska säga eller göra.... JAG VILL!!! men känns som ja får vänta.... men vad gör jag om det inte blir något av? då står jag här på ruta 1 igen.... det är för mycket att tänka på.... kan väl iaf få en liten hint om att ja har en chans... måste f...

Av baravi2 - 1 december 2008 12:19

Ja halva dagen gått då ungefär... har gjort allt jag hade på listan att göra idag! t.om lite till!=) hängt upp knivmagneten och gjort om lite i köket o så... men det är fortfarande nåt som fattas för att få det där "riktiga" myset i köket men jag vet...

Av baravi2 - 1 december 2008 08:09

NU är det Måndag igen o tillbaka till verkligheten... precis vart o lämnat älskling på dagis och sitter nu här o funderar på vad jag ska ta tag i först.... ska städa bilen, dammsuga hemma, göra rent våran fritös och lägga över låtar på min nya mobil=...

Av baravi2 - 28 november 2008 08:41

Fredag idag! ÄNTLIGEN helg igen!=) mysa med älsklingarna massa o bara strosa runt!! känner mig ganska positiv till saker idag=) försöka ta tag i julklapparna nu snart... så ja slipper trängas med alla andra!!   Gick nog ganska bra igår iaf=) men ja k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards