Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Grattis=)

Av baravi2 - 25 november 2008 08:13

Grattis pappsen som fyller år idag... synd att ja inte kan vara hemma o fira bara... kanske tur oxå eftersom vi varit sjuka... o pappa mådde inte så bra han heller sa mamma så d e nog lika bra att vi är hemma tror ja!


Nu har ja lämnat tindra på dagis=) hon tyckte d va jättekul för dom hade gjort om en massa där inne=) roligt!


Imorgon är den dagen ja bävar för varje år.... olycksdagen... FY!!!!! kanske därför ja mår lite konstigt!?!? tänker för mycket o skulle vilja ha någon att krama om hela dagen imorgon... men alla jobbar ju... suck.... helst min pappa såklart men d e lite svårt o kramas när man är 35 mil ifrån varann.. tyvärr....

mår lite halvkasst för tillfället....


nä nu ska jag gå ner o hämta jullådan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baravi2 - 2 december 2008 11:46

kommer ha denna kvar men kommer skriva mest på http://baravi2.blogspot.com   under konstruktion men det kommer ...

Av baravi2 - 2 december 2008 08:58

vad jag ska säga eller göra.... JAG VILL!!! men känns som ja får vänta.... men vad gör jag om det inte blir något av? då står jag här på ruta 1 igen.... det är för mycket att tänka på.... kan väl iaf få en liten hint om att ja har en chans... måste f...

Av baravi2 - 1 december 2008 12:19

Ja halva dagen gått då ungefär... har gjort allt jag hade på listan att göra idag! t.om lite till!=) hängt upp knivmagneten och gjort om lite i köket o så... men det är fortfarande nåt som fattas för att få det där "riktiga" myset i köket men jag vet...

Av baravi2 - 1 december 2008 08:09

NU är det Måndag igen o tillbaka till verkligheten... precis vart o lämnat älskling på dagis och sitter nu här o funderar på vad jag ska ta tag i först.... ska städa bilen, dammsuga hemma, göra rent våran fritös och lägga över låtar på min nya mobil=...

Av baravi2 - 28 november 2008 08:41

Fredag idag! ÄNTLIGEN helg igen!=) mysa med älsklingarna massa o bara strosa runt!! känner mig ganska positiv till saker idag=) försöka ta tag i julklapparna nu snart... så ja slipper trängas med alla andra!!   Gick nog ganska bra igår iaf=) men ja k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards