Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Fredag härliga fredag!=D

Av baravi2 - 28 november 2008 08:41

Fredag idag! ÄNTLIGEN helg igen!=) mysa med älsklingarna massa o bara strosa runt!! känner mig ganska positiv till saker idag=) försöka ta tag i julklapparna nu snart... så ja slipper trängas med alla andra!!


Gick nog ganska bra igår iaf=) men ja kände mig som på gymnasiet när man satt o väntade på betygen typ... ush... först var det ett prov på läsförståelse, språkkunskap, matte och lokalkännedom´och fordonskunskap... allt gick nog ganska bra förutom matten och lokalkännedomen... är inte så himla haj på vart saker ligger trots att jag vet precis vart det ligger... men hallå gator håller ja inte reda på o vad som ligger på södermalm,östermalm, stan o såna saker.. ingen aning kan ja säga.... o d där med att räkna ut % o sånt är inte min starka sida men det berättade jag att jag lider lite av mattedyslexi... tycker d e svårt vissa gånger men så fort någon förklarar så går det!! så är det ju.... har ju alltid haft problem med matten sen 1an typ så d e inge nytt... men vi alla kan inte allt så är det bara!! men språket gick nog ganska bra=) sen var det samtal där man fick berätta hur inne man är på att gå det här och hur mycket man kommer att ge för att få det att funka och för min del är det 100% så är det bara!!! berättade även om mitt lämplighetsintyg och mitt prov som redan är klart men ja vet inte om det kunde användas emot mig då jag sa att jag vill vara med på alla lektioner iaf för att ja bara lärt mig allt på ytan! sen var det ut och provköra med janne askul jag har hittat min nästa bil så är det bara!=) en splitterny volvo v70 diesel 260 hk!! helt underbar bil o köra kan ja säga! men ovant o köra manuell men d gick hur bra som helst=) lättväxlad så d sjöng om det!=) så jag sa det till henke när ja kom hem och h an sken upp som en sol!=D haha men ja har sagt att han får köpa ny bil när tillskottet kommer!!=P

 Men vi håller tummarna nu! får veta innan jul trodde dom! så håll tummarna för fan!=) jag vill!!!!!!!!!!!!!

Kom in i västerås med men vi satt och räknade igår och jag har nog inte råd o pendla till västerås varje dag.. kommer inte gå... men ja ska fundera under helgen! prata med danne man med=) skulle fixa papper han och jag!!!=P


Idag blir d nog lugnt om vi inte ska iväg o handla d visar sig!! bara umgås o mysa iaf! var längesen vi var friska hela familjen så nu är d dags o ligga o mysa i sofforna o kolla film!=)


nä nu ska ja ta o ta tag i saker så dom blir gjorda slänga in en tvätt i maskin!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av baravi2 - 2 december 2008 11:46

kommer ha denna kvar men kommer skriva mest på http://baravi2.blogspot.com   under konstruktion men det kommer ...

Av baravi2 - 2 december 2008 08:58

vad jag ska säga eller göra.... JAG VILL!!! men känns som ja får vänta.... men vad gör jag om det inte blir något av? då står jag här på ruta 1 igen.... det är för mycket att tänka på.... kan väl iaf få en liten hint om att ja har en chans... måste f...

Av baravi2 - 1 december 2008 12:19

Ja halva dagen gått då ungefär... har gjort allt jag hade på listan att göra idag! t.om lite till!=) hängt upp knivmagneten och gjort om lite i köket o så... men det är fortfarande nåt som fattas för att få det där "riktiga" myset i köket men jag vet...

Av baravi2 - 1 december 2008 08:09

NU är det Måndag igen o tillbaka till verkligheten... precis vart o lämnat älskling på dagis och sitter nu här o funderar på vad jag ska ta tag i först.... ska städa bilen, dammsuga hemma, göra rent våran fritös och lägga över låtar på min nya mobil=...

Av baravi2 - 27 november 2008 10:27

Tar man tag i saker så händer d grejer!!!=P Ringde tyresö förut o pratade med dom o ska dit idag 15.30 o testa lite!!! HUR GLAD SOM HELST!!! fatta om ja kommer in!=P kommer gråta ja kan ja lova!! hon var jättetrevlig lotta iaf så vi får hoppas... dom...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards