Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av baravi2 - 13 oktober 2008 09:43

Helgen har vart minst sagt mycket att göra.... vi har varit på ikea, kollat runt i nästan alla affärer i KK o sen har vi byggt möbler för resten!=P


Var iväg o fikade men Björne,Henke,Danne o karl-erik i lördags morse dom på fiket börjar känna igen mig o tindra nu så d va lite roligt=) tindra fick köttbullar o bröd o massa godsaker hon=) fin frukost tyckte hon såklart!!=P

Sen skulle vi åka till farsta o ja vi var dit med men vi fick åka hem typ 5 min efter vi kom dit..... fick världens yrsel där inne o började må illa o fick skit ont i magen... så vi satte oss i bilen o åkte hem igen.... tog d allmänt lugnt på dagen faktiskt men sen på kvällen runt 18 åkte jag henke o Niklas iväg på Ikea!!=P

Niklas fick ju lägenhet för typ 2 veckor sen så han behövde lite grejer till sin lägenhet o vi skulle kolla soffa o så..... hittade ingen soffa just då så blev lite andra grejer istället.... vi måste ju få iväg våran gamla soffa först men d verkar som niklas vill ha den så det är kirrat nu!!=P


Igår började jag med o bygga soffbord.... tog mig väl en välförtjänt timme tror ja.... stor bjässeblåsa på långfingret iaf efter allt jävla skruvande.... sen åkte vi iväg på duka o kollade lite vad dom hade för utbud eftersom vi fick presentkort där!=) kom hem med en ny stekpanna som är räfflad o nya knivar o en magnet som man hänger knivarna på!

sen vidare o kolla ny tv till niklas o grejer o sen in en snabb sväng på ikea igen vilket ja inte kommer göra om en söndag förmiddag! HELVETE vad folk!

ja vi var inte hemma förns vid 4 tror ja o då drog jag o henke igång med att bygga möbler igen o tindra satt i soffan o kollade film o käkade glass!=)


ja som sagt mycket gjort i helgen faktiskt o riktigt nöjda med dom nya möblerna bara soffan som fattas nu!!!=P


nä nu ska ja hänga tvätt o sen softa på soffan!

ha d bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards