Alla inlägg den 2 september 2008

Av baravi2 - 2 september 2008 12:25

Vanlig dag på dagis idag... ARG som ett bi blir hon men jag och personalen har beslutat att hon får bli det nu! hon är inte ledsen för 5 öre utan hon är arg... så imorgon ska vi dit till 8 o sen ska jag lämna henne då och komma tillbaka till 8.30 får se om hon lugnat sig! börjar verkligen bli 2 års trots på den här damen nu gör allt hon inte får!


Idag ska jag jobba=) SKOJ tycker jag o få komma o träffa alla igen får se om man ska jobba med några kändisar eller om det bara är nya? se vilka av dom gamla boende som är kvar med tror inte på så många faktiskt.... tyvärr... ska jobba 16-20.30 så det är en mjukstart och då jag inte vet om tindra vill somna så är det lika bra o bara ta till 20.30 henke får ringa o prata med mig annars så jag får säga godnatt brukar ju funka när jag gör det så d borde väl göra det när han ringer med tror jag! skönt för tindra o få tid med papsen igen och jag får jobba!


32 dagar kvar!!!=D tjoho! det går framåt och bordsplaceringen blev klar igår!! nu hoppas vi bara på att det går att ha borden så!

NU är det bara ringen och blommorna kvar o spriten förstås!!!=P


imorgon ska jag köra igen! JIPPIE! hoppas jag hinner bara men jag tror att jag gör det får säga till på dagis att vi kan ta lunchen på torsdag istället!


nepp nu ska jag gå o plocka ihop lite o sen ska jag bara slappa tills jag ska jobba! ska ta med mig "svensk maffia" på jobbet utifall det blir dötid så jag slipper sitta o glo på tv hela tiden!


Sorry älskling för igår men jag var trött som fan... men ikväll kanske vi kan ta igen det!!!=P puss

ha d bra!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards