Alla inlägg den 1 december 2008

Av baravi2 - 1 december 2008 12:19

Ja halva dagen gått då ungefär... har gjort allt jag hade på listan att göra idag! t.om lite till!=) hängt upp knivmagneten och gjort om lite i köket o så... men det är fortfarande nåt som fattas för att få det där "riktiga" myset i köket men jag vet inte vad..... suck... lite småmarigt d där....


Hämtade lillan på dagis.. gick hur bra som helst men dom var 1 man kort... syntes hur stressade dom var... inte lätt 15 barn på 2 personal.... men d verkade gå!=) får se vad anna säger sen då om vi ska ta o byta tider för älskling eller hur vi ska göra!!


Fick ett glädjande svar nyss så måste bara säga GRATTIS GUMMAN!! ÄNTLIGEN!=) håller tummarna för att det ska gå vägen o att allt blir bra!


Happ knepig känsla inombords men vågar fan inte o kan inte förklara heller.... får försöka o inte tänka så mycket....


nä nu ska ja ta o rycka tag i nåt o försöka plocka ihop o se om d går!!!=P


ha d!

Av baravi2 - 1 december 2008 08:09

NU är det Måndag igen o tillbaka till verkligheten...

precis vart o lämnat älskling på dagis och sitter nu här o funderar på vad jag ska ta tag i först.... ska städa bilen, dammsuga hemma, göra rent våran fritös och lägga över låtar på min nya mobil=)


Fick en ny mobil av min man igår=) så nu har man konverterat till Nokia igen!=) 5610 express music blev d! så nöjd så!=) o henke får väl sin nya på fredag!=) nokia N95 8gb vi gjorde om mitt abbonemang och då passade han på o köpa telefon på en gång så d går in på räkningen! båda våra telefoner har ju krånglat så... men min gamla är ju på lagning så nu har vi den som extra om något skulle krångla någon gång! =)


Jahapp inte så mycket o säga faktiskt går och hoppas men säkert på tok för mycket... vill hoppas men vågar inte riktigt.... är ju trots allt några veckor kvar innan man får reda.... vad gör jag annars!?!? ja d återstår o se... har inte råd o sitta o åka till v-ås varje dag iaf....


Nä kanske skulle ta o ta tag i saker nu så man får nåt gjort! förresten nya julkalendern sög ju!!!


ha d!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards