Alla inlägg den 2 december 2008

Av baravi2 - 2 december 2008 11:46

kommer ha denna kvar men kommer skriva mest på http://baravi2.blogspot.com


under konstruktion men det kommer

Av baravi2 - 2 december 2008 08:58

vad jag ska säga eller göra.... JAG VILL!!! men känns som ja får vänta.... men vad gör jag om det inte blir något av? då står jag här på ruta 1 igen.... det är för mycket att tänka på.... kan väl iaf få en liten hint om att ja har en chans... måste förbereda  mig på det värsta tror jag.... men det är väldigt svårt när man vill så jättegärna!! blev nästan lite tårögd igår när jag såg husens bilen.... jag vill ju så jävla gärna.... men ja har inte råd... känns förjävligt faktiskt... men jag söker ju ca 3 jobb om dan just nu men d e ju bara hälften av dom som skickar tillbaka i vilket fall som helst så man tappar lixom glöden.... inge roligt ens.... men ja ja någon gång kanske man har tur!?


Slog i tån förut... alltså jag och mina fötter.... har väl brutit alla tår snart känns det som... men imorse fläkte jag upp en skinnbit så jag blödde som en stucken gris... tindra stod bara o undrade vad ja höll på med hon.... råkade svära o skrika lite väl  högt..... men det gör ju ont!



Nu kommer det igen som verkar återkomma i varje inlägg... ja mår piss.... undrar vad som är på g i min kropp faktiskt....


Nä nu ska ja försöka få i mig en macka lr nåt....


ha d!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards